איפה ניתן לעשות תיקוני אופניים חשמליים

הלך לכם חלק באופניים או הסוללה לא מטעינה? איך איפה למצוא מתקני אופניים חשמליים.

על איזה חלק בתיקוני אופניים חשמליים יש אחריות יצרן

הרבה אנשים אשר רוכשים אופניים חשמליים, אינם מודעים לפרט השולי והחשוב שהיצרן מספק אחריות אך ורק לחלקים החשמליים.
החלקים החשמליים מונים את הצג, הסוללה, המנוע וכל מה שקשור לחלקים החשמליים של האופניים שרכשתם.
כל דבר אחר הנוגע לשלדה, הגלגלים וכדומה, זו אחריותכם בלבד וכל הוצאה כספית תהיה מכיסכם.

איפה מוצאים מתקני אופניים חשמליים

אם רכשתם את האופניים החשמליים בחנות, תוכלו להתקשר לחנות ולברר איפה יש להם מעבדות תיקון או לחילופין מעבדות שהחנות עובדת איתם.
חשוב לציין שלא כל חנות אשר מוכרת אופניים חשמליים, גם מציעה שירות תיקוני אופניים חשמליים.
אבל בעל העסק יוכל להמליץ לכם על מעבדה שעובדת עם יצרן האופניים, או כל מעבדה אחרת שמוכרת כמקום לתיקוני אופניים חשמליים.
אל תמהרו לפנות כל בית עסק שמציע שירותי תיקון, אינכם יודעים אם בעל העסק בעל ההכשרה המתאימה לביצוע העבודה.
ישנם לא מעט בעלי עסק לא מורשים, שאין בידיהם את ההכשרה הנדרשת לתיקוני אופניים חשמליים ויכולים לגרום ליותר נזק.

אם קניתי את האופניים דרך יד שניה, מה עושים?

אם רכשתם את האופניים אצל אדם פרטי כיד שניה, אתם יכולים לעשות לאופניים שלכם ביטוח שיכסה גם הוצאות תיקוני אופניים חשמליים.
תוכלו לשאול את האדם ממנו רכשתם את האופנים היכן קנה אות, ואז ביוזמתכם האישית לפנות לבעל העסק ולשאול על תיקון.
על הדרך גם תוכלו לשאול כמה זמן אחריות נשאר לאופניים ומה ניתן לעשות במקרה שיש צורך בתיקון.
בעל העסק בשמחה ימליץ לכן על טכנאי מהימן שהוא עצמו עובד עימו, או על מעבדה אחרת שיכולה לספק לכם שירות תיקונים.

אם הלכו לי הבלמים למשל, לאן פונים?

כל חלק באופניים שלכם חשוב לתפעול האופניים כמו הבלמים, במקרה שהבלמים לא עובדים תצטרכו לפנות לטכנאי.
במידה ואינכם יודעים מה מכסה האחריות שקיבלתם מהיצרן, רצוי שתשאלו את המוכר בזמן רכישה וכך תמנעו מאי נעימות לאחר מכן.
לרוב האחריות הניתנת על ידי היצרן, היא רק עבור החלקים החשמליים שיש לאופניים ולא לכל האופניים החשמליים.

איפה עוד אפשר למצוא מידע על תיקוני אופניים חשמליים?

את המידע ניתן לקבל מבית העסק בו רכשתם את האופניים החשמליים, לרוב בתי העסק יש מעבדות שעובדות איתם.
ישנן גם מעבדות שעובדות ספציפית עם יצרני אופניים מסוימים ומספקות שירות תיקוני אופניי חשמליים אך ורק עבור אותו יצרן.
אך ניתן גם למצוא מידע על מעבדות תיקונים או טכנאים שמתמחים בתיקון אופניים דרך האינטרנט או דרך חברים.

האם ניתן לעשות ביטוח גם לאופניים חשמליים?

אופנים חשמליים נחשבים לכלי רכב ממונע לכל דבר, לכן ניתן לעשות ביטוח דרך עורך דין או נוטריון עבור האופניים החשמליים.
אבל חשוב שתבדקו גם מול חברת הביטוח אם היא עצמה עובדת עם מעבדות מסוימות או טכנאים אחרים מורשים.

אילו חברות ביטוח מציעות שירותי תיקון לאופניים חשמליים?

עד כמה שזה נשמע מצחיק, אך יש חברות המעניקות ביטוח מקיף לאופניים חשמליים גם לאופניים וגם לרוכב.
תוכלו למצוא ביטוח מקיף המכסה לא רק את האופניים אלא גם נזקים גופניים במקרה של תאונה דרך המרכז לביטוח מקצועות הספורט.
גם חברת איילון מציעה ביטוח מקיף לאופניים חשמליים, החל מביטוח נגד גניבות ועד לביטוח על פציעות גוף במקרים של תאונות.
תיקוני אופניים חשמליים
תקנון האתר


תקנון זה מסדיר את היחסים המשפטיים והמסחריים שבין אופני דניאל מרח' מסילת ישרים 8, תל אביב, עוסק מורשה 300594249 (להלן: 'Address') באמצעות אתר האינטרנט http://www.danielbicycles.co.il/ להלן: ('Gmix' ו/או 'האתר' ו/או 'החנות') לבין לקוחותיו (להלן: 'הלקוחות' ו/או 'הלקוח'). בכפוף לכללי תקנון זה.

יש לקרוא בעיון את התקנון וכל הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש או רכישה באתר .



הזמנות באתר

על מנת שנוכל למלא אחר הצעתך לרכישת מוצר (להלן: "הזמנתך"), יש צורך שהמוצרים שהזמנת יימצאו במלאי חנות האתר. למרות שאנו עושים כמיטב יכולתנו להבטיח שהמוצרים המוצגים באתר יימצאו במלאי, הרי שלעתים מוצרים המוצגים באתר אזלו מהמלאי. אם המוצרים חסרים, תשלח לך הודעה מתאימה באמצעות הדואר האלקטרוני שלך או באמצעות הטלפון. במקרה הזה, שומרת לעצמה אופני דניאל את הזכות להגיש לך, במידה וישנה כזאת, הצעה לרכישת מוצר חלופי בעל אופי ומחיר דומים. אם תקבל את הצעתנו, יעודכנו פרטי הזמנתך מחדש. אם החלטת לסרב, תימחק הזמנתך וכרטיס האשראי שלך לא יחויב.

רכישות יתבצעו רק בפועל על ידי אישור כרטיס האשראי .

מועדי אספקה יחלו רק לאחר קבלת האישור מחברת כרטיסי האשראי.

כרטיס אשראי שנמסר על ידי גולש ואשר אישור של חברת כרטיסי האשראי תסורב תהווה ראיה לביטול עסקה מבחינת האתר . הגולש יכול לפנות ולתקן את האישור לתשלום וזאת במידה והאתר יאשר את השינוי .

כל המחירים באתר כוללים מע"מ.



משלוח המוצר

1. המוצרים השונים יסופקו באמצעות חברת שליחים עד בית הלקוח. המוצר יגיע לבית הלקוח בין 3-5 ימי עסקים.

2. משלוח המוצרים יתבצע רק לאחר קבלת אישור מחברת האשראי על תקינות העסקה.

3. במידה ובעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטי זיהוי שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה שהמוצרים יחזרו אלינו בגלל פרטים מוטעים שנמסרו, יחויב הלקוח בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול ב 10% מערך ההזמנה או מינימום 25 ש"ח. אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים. הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין, התשל"ז - 1977 ו/או בכל דין.



תשלום

התשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי, כאשר קיימת אפשרות לקנייה בתשלומים, בהתאם לגובה הקנייה. פרטי ההזמנה וכרטיס האשראי מועברים באמצעות שרת מאובטח כאשר הם מוצפנים.

כאשר תדרשו להזין פרטים רגישים, סימן המנעול יופיע בתחתית הדפדפן בצידו הימני. סימן זה מאשר כי המידע המועבר אלינו מאובטח ומוצפן בטכנולוגית SSL.



אישור הזמנה ומעקב משלוחים

לאחר אישור ההזמנה וביצוע התשלום, תתקבל הודעה על אישור קבלת ההזמנה. בנוסף, תשלח לדוא"ל של הלקוח הודעה על תחילת הטיפול בהזמנה.



אספקת מוצרים

המוצרים יסופקו לגולש בזמן ובמחיר שמוגדר ליד כל מוצר ומוצר בתוך דף המוצר. לגולש תינתן אפשרות לביצוע איסוף עצמאי וזאת בתיאום מראש ולפי הנחיות האתר בלבד. זמן אספקה הינו על פי ימי עבודה שאינם כוללים ימי שישי ושבת וחגי ישראל.

אספקת מוצר לבית הלקוח תגיע באריזה סגורה שעברה ביקורות מוקדמות לגבי תכולתה וטיב וכמות המוצרים שבתוכה. במקרה בו לקוח יתלונן על אי קבלת מוצר שהגיע בחבילה סגורה , התלונה על כך חייבת להגיע באופן מיידי להנהלת האתר שזו תפעל לאיתור הבעיה.

חתימה על קבלת החבילה תהווה אישור לקבלת המוצר . היה ומוצר יגיע כאשר הוא פגום בשל חבטה או סימן של נזק על החבילה , אזי שהרוכש יוכל לסרב לקבל את החבילה או להודיע בו בעת להנהלת האתר כדי שזו תקבל החלטה ותייתר ללקוח לפתוח את החבילה טרם יחתום ויאשר את קבלתה בשלמותה.



החזרת מוצרים / ביטול עסקה ע"י הלקוח

ניתן לבטל רכישת מוצרים בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלתם, כשהם ארוזים באריזתם המקורית ולא נפתחו כלל ולא נעשה בהם שימוש. עלות המשלוח לא תזוכה בכל מקרה.

במידה ומוצר עומד בתנאי ההחזרה, החזר כספי / זיכוי יינתן על מחיר המוצר ששולם פחות דמי המשלוח והפחתה של 5% מעלות המוצר, עפ"י הקבוע בחוק. ניתן להחזיר מוצרים פיזית במשרדי אופני דניאל, או לשלוח אותם באמצעות דואר שליחים או עם כל חברת שליחויות אחרת. למען הסר ספק, אין החנות מקבלת מוצרים להחזרה / החלפה בדואר רגיל / דואר רשום.

במידה והלקוח יהיה מעוניין לקבל אופניים/ אופניים חשמליים מורכבים ולא באריזתם במקורית, לא תינתן אפשרות להחזירם/ להחליפם.



ביטול עסקה ע"י האתר

האתר שומר לעצמו הזכות לבטל עסקה בהתקיים התנאים הבאים:

במקרה בו תימצא כל טעות ו/או טעות אנוש בהגדרת המוצר , בפרטיו , מחיר או כל פרט בפרסום המוצר .

האתר לפי שיקול דעתו הבלעדית ,זיהה רוכש כלקוח אסור שאינו לקוח פרטי או לקוח שאינו עומד בתנאי האתר.

במקרה בו האתר או הנהלת האתר לא יאשרו עסקה עם גולש מסוים .


אחריות

זמן האחריות על כל מוצר מצוין בדף המוצר באתר ובחשבונית הרכישה. האחריות עבור חלק מהמוצרים באתר ניתנת ע"י אופני דניאל ובחלק מהמוצרים האחריות ניתנת ע"י ספקים חיצוניים.



התחייבות הגולש

1. הגולש מתחייב לנהוג בתום לב וביושר בעת הרכישה ו/או ההזמנה כמו גם לאחר הרכישה והאספקה.

2. הגולש מתחייב להודיע על כל טעות במשלוח המוצר שקיבל או אם קיבל מוצר אחר בטעות או אם קיבל יותר ממוצר אחד שהזמין . לדוגמא: אם הלקוח קיבל לביתו שתי חבילות במקום אחת שהזמין או חבילה אחרת שאיננה מיועדת לו . היה וטעות כזו תתגלה על ידי האתר מתחייב הלקוח לשלם בעבור המוצר את הסכום וערכו ביום אותו קיבל את המוצר וזאת לפי מחיר מחירון החנות והאתר ביום קבלת המוצר אליו בפועל.



הצהרת פרטיות

אנו נעשה את המרב כדי להימנע מחשיפת פרטים אישיים של הגולשים, למעט אלו המוצגים בפרופיל המשתמש. המידע עשוי לשמש אותנו לטובת הגולשים, ולעולם לא יימסר לצד ג' כלשהו, למעט:

1. מצבים בהם החוק מחייב אותנו למסור את המידע.

2. קיים חשד נגד המשתמש כי חיבל בזדון באתר או פגע בגולשים באתר וכיו"ב.



סמכות עניינית לשיפוט

דיני מדינת ישראל יחולו על תקנון זה ועל כל הנובע ממנו או הכרוך בו, התקנון יפורש על פיהם, וכל סכסוך או שאלה משפטית בקשר אליו תובא להכרעה בערכאה השיפוטית המוסמכת בירושלים בלבד.